Умови доставки та оплати

Способи доставки

Самовивіз

Пункт самовивозу знаходиться за адресою: м.Житомир, вул.Київська, 65, щоденно з 10.00 до 18.00.

Нова Пошта

Відправка товарів зазначеним перевізником здійснюється щоденно (окрім вихідних днів компанії-перевізника).

Способи оплати

Оплата картою Visa, Mastercard – LiqPay

Переказ на Банківську карту ПриватБанку (повідомлення в Viber без дзвінка менеджера)

Вам буде надіслано повідомлення в Viber з номером картки ПриватБанку для оплати. Відправка замовлення здійснюється протягом 1-2 робочих днів з моменту зарахування оплати. Вартість доставки оплачується покупцем при отриманні замовлення, за тарифами компанії-перевізника.

Переказ на Банківську карту ПриватБанку (SMS без дзвінка менеджера)

Вам буде надіслано SMS повідомлення з номером картки ПриватБанку для оплати. Відправка замовлення здійснюється протягом 1-2 робочих днів з моменту зарахування оплати. Вартість доставки оплачується покупцем при отриманні замовлення, за тарифами компанії-перевізника.

Переказ на Банківську карту ПриватБанку (очікую дзвінок від менеджера)

З Вами зв'яжеться менеджер для узгодження замовлення, в разі підтвердження замовлення, Вам буде надіслано SMS або Viber повідомлення з номером картки ПриватБанку для оплати. Вартість доставки оплачується покупцем при отриманні замовлення, за тарифами компанії-перевізника.

Післяплата "Нова Пошта"

Оплата проводиться в відділенні або кур'єру Нової пошти після отримання та перевірки товару. До вартості доставки відправлення додається вартість послуги зворотної доставки грошових коштів, а також комісія від оціночної вартості замовлення, відповідно до тарифів Нової пошти.

Додаткова інформація про доставку та оплату:

Відправлення здійснюється в будь-яке місто або населений пункт України, де є відділення компанії перевізника. 

Доставка товару по Україні розраховується за тарифами перевізника і оплачується замовником.

За умови наявності всього замовленого клієнтом товару на складі, відправка здійснюється в той же, або на наступний день після замовлення, окрім вихідних днів компанії-перевізника. 

При відсутності деяких позицій, з Вами зв'яжеться співробітник інтернет магазину для коригування замовлення або уточнення терміну доставки товару.

Повернея товару, у випадках, передбачених законом, здійснюється за адресою вказаною на сайті в розділі «КОНТАКТИ».


Обмін та повернення

Умови обміну та повернення товарів

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" протягом 14 днів з дня здійснення покупки Ви можете здійснити повернення або обмін придбаного товару за умови, що:

  • товар новий, тобто який не був в експлуатації і не має слідів використання: подряпин, потертостей і т.п .;
  • збережена оригінальна упаковка, пломби, фабричні ярлики і стікери;
  • пред'явлені отримані від продавця документи, що підтверджують покупку (товарний чек).
  • Заміна або повернення товару з виявленим виробничими дефектом (істотним недоліком) проводиться на підставах і в терміни, встановлені Законом України "Про захист прав споживачів". Витрати за доставку товару оплачує Продавець

У разі обміну або повернення товару належної якості, придбаного в інтернет-магазині, витрати за доставку товару оплачує покупець.

Весь товар перед відправкою перевіряється! При отриманні на пошті необхідно перевірити товар на цілісність! в разі пошкодження товару при транспортуванні необхідно скласти акт претензію до перевізника, оскільки всі посилки автоматично страхуються на суму товару.

Не підлягають поверненню та обміну товари згадані в списку товарів не підлягають поверненню та обміну) а також товари отримані післяплатою (крім випадків коли акт складений безпосередньо на пошті при отриманні товару)

Повернення грошей здійснюється на рахунок покупця протягом 3 робочих днів з дня отримання повернення товару на банківську карту належать замовнику.